مزایای مدیریت ارتباط با مشتریان در فضای آنلاین
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

راهکارهای مشتری‌مداری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

امروزه باتوجه به افزایش ارتباطات و تاکید بر تعامل میان افراد، این که یک شرکت دارای اعتبار و احترام نزد مشتریان حال و یا حتی مشتریان سابق خود باشد بسیار حیاتی است. این روابط بلند مدت است که از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده و شرکت‌ها را بر آن داشته تا با بسط دادن فعالیت‌های مدیریت تجربه مشتری و استفاده از رویکردهای اصولی در پیاده‌سازی این سیستم در سازمان‌ها گامی اساسی در راستای افزایش بهره‌وری کلیه فرآیند‌های شرکت بردارند.

مزایای فضای آنلاین در خدمات پس از فروش

استفاده از فضای آنلاین برای ارائه خدمات پس از فروش یکی از مهمترین نیازهای شرکت‌های ارائه دهنده سرویس و یا محصول به شمار می‌رود چون آنها می‌خواهند از طریق این فضا مشتریان وفادار برای خود جذب کنند. در فضای آنلاین همه ارتباطات و مکاتبات رد و بدل شده میان مشتری و شرکت بایگانی شده و از طرفی ابزاری در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد تا از طریق آن بتوانند مشتریان راضی و مشتریان ناراضی را ارزیابی و برای آنها پلن‌هایی تبلیغاتی مخصوص درنظر بگیرند.

بیشتر بدانید :  نکات طراحی بنر تبلیغات آنلاین

ابزارهای ایجاد باشگاه مشتریان

ایجاد باشگاه مشتریان تنها راه برای بهره‌مندی از تمامی این قابلیت‌هاست. باشگاه مشتریان از دو قسمت ایجاد شده که سناریو و استراتژی باشگاه بخش اول و پیاده‌سازی آن بخش دوم پروژه است. باشگاه مشتریان در قالب پرتال‌های شرکتی و یا نرم افزارهای موبایل انجام می‌شود و درحال حاضر ابزارهای تعاملی جدید مانند اپلیکیشن‌های موبایل و وب سایت‌ها نقشی مهمی را در این زمینه دارند. با استفاده از این ابزارهای تعاملی شخص می‌تواند با ورود به اپلیکیشن یا وب سایت شرکت مشکلاتش را مطرح و برای آنها پاسخ‌های لازم را دریافت کند.

رویکرد بهیدو در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان

توسعه خدمات شرکت‌های تولیدی، خدماتی جهت ایجاد بستر ارتباطی دو طرفه و معقول میان شرکت ارائه دهنده سرویس و مشتریان، آن چیزی است که ما نیز در آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو دنبالش هستیم.  ما در کنار خدمات گوناگون دیجیتال مارکتینگ، برای طراحی و اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نیز خدمات ارائه می دهیم.




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: